miercuri, 9 noiembrie 2011

Sweet poison

Lie that you care and I will lie that I belive you. 
Lie that you're only mine and I will lie I'm yours forever.
Lie that you never lie and I will lie that you're the only person I can trust. 
Lie that you need me and I will lie that without you, my life would be miserable. 
Lie that you love me and I will lie saying that it'll be like this forever. 
Let's lie to each other...it's the sweetest poison of the soul...

"Minte-mă că-ți pasă și te voi minți că te cred.
Minte-mă că ești al meu și te voi minți că voi fi a ta pe veci. 
Minte-mă că nu mă minți, și te voi minți că ești singura persoană în care am încredere. 
Minte-mă că ai nevoie de mine și te voi minți că fără tine viața mea ar fi mai tristă.
Minte-mă că mă iubești și te voi minți că așa va fi pentru totdeauna.
Hai să ne mințim ... e cea mai dulce otravă a sufletului..."
(21.11.2008)

Niciun comentariu: