sâmbătă, 13 februarie 2010

Pă feeling de Valentine`s Day... sau nu

Vreau să văd totul în galben-auriu cu dungi gri şi verzi. Nu în roz, rozul e o culoare pentru chiloţi, nu un mod de a vedea viaţa. Vreau să fiu sadic, să te scuip între ochi doar pentru că azi mi-ai spus "Neaţa" pe un ton mai plictisit. Vreau să-ţi învineţesc ochiul, doar pentru că pot. Vreau să fiu un macho în care clocotesc hormonii şi care dacă nu fute azi se leagă de cine-apucă. Şi tu eşti prima care-mi iese-n cale. Vreau să mânânc seminţe şi să scuip cojile sub banca aia albastră din faţa blocului tău, să te pun să-mi iei bere că pe seară-i meciul. Ce-ai pisi? Cică nu ţi-am luat azi "inimioala aia loooz" că-i "Valentin dei"? Şi-am uitat şi de flori? Auuu, ce sentimentală ai devenit brusc, fă superficialo. Eu ştiu că te gândeai că mă iei că am maşină bengoasă, deci am şi bani, da` nu ştiai , fă, că din banii mei n-o să vezi tu nici un leu. Ce-ţi trebuie ţie cadou? Sau de ce crezi că meriţi... Aaa da, da... îmi faci de mâncare şi-mi speli hainele da, da... Să mori tu?! Supa aia la plic şi friptura aia arsă se pot numi mâncare, ai? Şi hainele...cum dracu tu, că avem maşină de splălat automată! Ce, ţi se învineţesc degetele când apeşi butoanele? Sărăcuţa...las că data viitoare ţi le prind eu la uşă să uiţi de durere când le-apeşi. Hai lasă-mă-n pace să-mi aprind o ţigară că m-ai enervat cu ideile tale creţe. Ce zici? Îmi interzici să fumez în casă? Fă! tu nu şti cu cine stai de vorbă, ciocu mic şi bâşti de-aici până nu scot paru ăla din dulap la tine. Ţi minte doar, încă mai e pătat cu sânge închegat de data trecută. Iar începi să boceşti şi să te văicăreşti? Mai termină-odată nu mai trăncăni atâta, ca o descreierată, mă laşi rece deja, ce nu pricepi? De-atâta vreme baţi din gură-ntruna şi nu ţi se mai termină bateriile alea ieftine! Chiar nu vezi că nu-mi pasă? Obişnuieşte-te sau pleacă odată că m-am săturat. Ai? Ce zici? Că mă mânâncă moliile fără tine? Asta-i bună... La câte zdrenţe ca tine sunt în lumea asta mare, stai linişită că te înlocuiesc în 2 ore...

Concluzie: Bărbaţii este porci şi femeile e zdrenţe.







Niciun comentariu: