joi, 21 ianuarie 2010

1+1=ln e + ln e

Dacă n-o să ştiu vreodată să deosebesc o serie geometrică de una armonică ce-o să se întâmple? Zău... Cum o să-mi fie afectată viaţa? O să mă atace în continuu seriile, diferenţialele, derviatele şi atotputernica Formulă a lui Taylor cu flăcări violete şi o să-mi sece permanent energia? Sau şi mai grav! O să vină însuşi Lagrange şi Pitagora să mă pună la colţ pe coji de nucă până învâţ tabla înmulţirii cu derivate de ordinul "n" şi puteri de ordinul 93917474372902232119! Şi ca şi cum n-ar fi de-ajuns... n-o să mai am nici o limită, nici la stânga, nici la dreapta, deci dacă urc la volan bag maşina direct în şanţ!!!

Oricum într-o zi poate o să am o revelaţie, o să am o revelaţie şi voi putea să afirm cu ceritudine: 18-16=2, şi fără să folosesc calculatorul :|

Niciun comentariu: